sobota, 12 maja 2012

produkty do ust- cz.1 pomadki / szminki



to sa moje rzeczy do ust (nie wszytskie)
w 1st czesci pokaze wszystkie te ze zdjecia po koleji

1. szminka miss sporty 020 strip-tease
szminka ma zwykle granatowe opakowanie, zamyka sie z takim kliknieciem
szminka jest raczej transparentna, zostawia taka poswiate perlowa, niby kolor nude ale nie rozjasnia ust i usta sa raczej w naszym kolorze z takim oto polyskiem.
pomadka niestety troche wysusza usta
ale !! cudownie pachnie arbuzem!!
ja za ta pomadka nie przepadam, stosuja ja czasem w lato- bo jest lekka i taki polysk/tafla/perla moze byc
kupilam w rossmanie za okolo 8 zl

2. szmineczki z essence
a) 52 in the nude- wszystkim znana szminka nde, ja ja uwielbiam ! piekny kolor nude, super sie prezentuje na ustach, nie wysusza ust a raczej je pielegnuje. kolor jest transparenty, niestety krotko wytrzymuje na ustach ale malowanie sie taka pomadka to przyjemnosc, opakowanie malutkie i milutkie. slicznie pachna !



b) 53 all about cupcake- sliczna malinowa cudnie pachnaca pomadka. kolor jest bardzo dziewczecy. kolor tez transparentny ale to super wyglada- delikatnie i uroczo.


kupione w naturze, okolo 8 zl, 4g

ja bardzo lubie te pomadki, sa malutkie, slicznie pachna, tanie, dbaja o usta, duzo kolorow, opakowanie w odcieniu pomadki- szybciej znalesc kolor jezeli mamy wiecej szminek, nie przeszkadza mi to ze niestety szybko sie scieraja. ja na pewno kupie jeszcze jakis kolorek
ja mam akurat dwie kremowe (i taka kupie nastepna) ale sa tez perlowe i brokatowe

3. blyszczyk ale jak dla mnie szminka w plynie z limitki CC essence


juz pisalam o tym produkcie
ostatnio ja czesto uzywam razem z czarnym eyelinerem- takie ala pin up ;)
pachnie jak szminki z essence, teraz sa wyprzedarze tej limitki

4. lip stain z VL essence
nie jest to szminka ale jak kazdy lip stain trzyma sie bardzo dlugo na ustach.
ja go uwielbiam, mam kolor czerwono malinowym
nie pokaze swatchy bo potem bym nie zmyla z dloni
dlugo sie trzyma, cudnie pachnie, milo uzywa
ja na codzien nakladam kilka kropelek na usta (wyglada to jakbym byla wampirem i wlasnie kogos zjadala :D ) i szybko rozcieram kolor na ustach- wtedy wyglada to bardzo delikatnie, jakbym zjdala wisnie
kolor jest matowy, koszt jakies 8 zl, a teraz taniej w koszyczkach

5. Rimmel lasting finish lipstick
a) 006 pink blush
aaach moja ulubiona szminka ! kolor jest sliczny- taki troche cukierkowy roz- matowy.
kolor nie jest transparenty- jest 'pelny'
dobrze pokrywa usta
slicznie pachnie, nie wysusza ust, dlugo sie trzyma, schodzi rownomiernie, dobrze sie rozprowadza, na codzien lubie ja lekko wklepac w usta



b) 070 airy fairy
najslynniejszy odcien pomadke rimmela
kolor jest bardzo podobny do moich ust
wlasciwosci takie jak w poprzednim kolorze


kolor naturalny, kazdej bedzie raczej pasowal, ma zloty blask
fajna jest ale nie wiem czy kupilam bym ja ponownie, szalu nie robi, okej wyglada fajnie na ustach, bardzo naturalnie ale no ... wole te poprzednia- kolor pnk blush
kupione w rossmanie, koszt okolo 17 zl

6. NYX- kolor power- taki chlodny roz z domieszka fioletu- jasnego
opakowanie solidne, pachnie raczej srednio;/ dobry kolor- bardzo kryjacy
ale mi niestety kolor srednio odpowiada- ciezko mi ocenic bo zrazilam sie przez kolor i nie wiem jak wypada na ustach;/
jest dla mnie zbyt fioletowa, dopiero po roztarciu wyglada okej- taki chlodny roz, nie nosze jej bo poprawki z uzyciem palca to nie dla mnie
jak juz ja mam to: nie wysusza mocno ust, podkresla suche skorki, trzyma sie przyzwoicie








to sa wszystkie moje pomadki
ja najbardziej lubie essence in the nude- super na dzien i na wieczor do smokey eyes
milutka, dba o usta, kolor sliczny i dizeki temu ze jest transparentny latwo ja poprawic w ciagu dnia
lubie tez bardzo rimmela pink blush- sliczny mat rozowy na codzien do eyelinera czy do innego makijazu oczu- delikatnie wyglada i tak dziewczeco (na codzien wklepuje ja)
super jest tez ten lipstain wampirowy- wygodny bardzo, farbka zafarubje i trzyma sie
dzieki temu mam ochote na jakis inny lip stain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz