piątek, 31 sierpnia 2012

wakacyjni ulubiency #1- lakiery do paznokci

po raz pierwszy u mnie- ulubiency. nie wiem czy bede robila 'ulubiencow' co miesiac, ja raczej nie przywiazuje sie do kosmetykow tak na dany miesiac. zobaczymy...
pokaze wakacyjnych ulubiencow- pokaze to produkty ktore uzywalam naprawde czesto podczas wakacji i wyjazdow;) na pierwszy ogien- lakiery
maluje paznokcie caly czas, przez caly rok szkolny, na wakacjach dalam im troszke odpoczac. jak bylam w domu to robilam rozne teczowe paznokcie, ombre czy tecze i to jeszcze ze wzorkami. jednak na wyjazdach nie bede sie przejomowala paznokciami, chcialam sie naprawde dobrze bawic i malowalam pazurki na jeden kolor. a oto kilka propozycji :

1. bardzo modny kolorek- mietowy
u mnie to mieta z sephory i na to, zeby cos sie dzialo, brokat z golden rose
sephora- teeny bikini 
golden rose - nr 318
strasznie mi sie podoba kolor mietowy! mieta byla w te wakacje na wszystkim
to polaczenie naprawde ladnie wygladalo, brokat nie byl chropowaty na pazurku i o dziwo ten brokat bardzo latwo zmylam







 2. kolejny modny kolorek- brzoskwinka
catrice- salmon & garfunkel
my secret nr 104- czyli same flejksy
polaczenei bardzo ciekawe, brzoskwinka wyglada bardzo fajnie na troszke dluzszych pazurkach, tak jak w przypadku miety- dodalam toppera zeby cos tam blyszczalo na pazurku ;)




3. essence- LE miami roller girl
0 miami p'ink
wszystkie te lakiery pokazywalam w poprzednich postach
ten jest moj ulubiony, jak mialam szybko pomalowac pazurki na jakis kolor to wybieralam ten, jest swietny na lato. bardzo wakacyjny, kojarzy mi sie z orzezwiajacym arbuzem ;)





i na koniec- ulubieniec nie lakierowy
lancuszek- kupilam w C&A po przecenie za 10 zl
jest sliczny, na roznych dlugosciach sa zawieszone mietowe, limonkowe i srebrne plaskie kola
pasowal mi do stroju kapielowego (nie zakladalam na plaze, zeby nie opalic- fajnie wygladal na party pool)
pasowal mi do mietowej bokserki i bialej








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz