środa, 31 października 2012

wild craft- rosewood hood

u mnie na pazurkach lakier z limitki essence wild craft- 04 rosewood hood
jest to najjasniejszy kolor z limitki, podobal mi sie jeszcze fioletowy- ale w drogerii zostaly same beze i brazy;/

kolorek jest bardzo ladny;) na poczatku to taki bez, czasem wpada w brzoskwinke, czasem w blady roz??
ma srebrny malutki shimmer
wyglada elegancko na dloniach, tak 'czysto'

10 ml / 7.99 zl

dzisiaj duzo fotek lakieru:
(nie moglam uchwycic koloru)

EDIT: niestety lakier nie jest trwaly. u mnie lakier dobrze sie trzyma, ale ten po okolo 3 dniach zaczal sie kruszyc i pojawily sie ubytki;/
lakier tez troche ciezko sie rozprowadza, wloski pedzelka sa sztywne i to one smuza;/
















3 komentarze:

  1. A jak u Ciebie z trwałością?
    U mnie fioletowy niestety zaczął odpryskiwac już następnego dnia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez nie jest trwaly, u mnie lakiery dobrze sie trzymaja ale ten po 2-3 dniach zaczal sie kruszyc i jakies tam ubytki sie pojawily

      Usuń