niedziela, 8 kwietnia 2012

essence- male zakupy

1. taki o zwykly gadzet;]- rekawiczki ktore pomagaja nam nawilzyc dlonie i skorki kolo panokci no i dziala tez w jakims topniu na paznokcie;]
bawelniana para rekawiczek, rozmiar jeden uniwersalny. kosztowaly 8, 99 zl
od tygodna uzywam ich codziennie, nakladam olejek na pznokcie i krem tlusty nawilzajacy na dlonie i je zakladam, spie w nich, moja mama sie smieje ze spie w rekawiczkach ale dzisiaj pokazalam jej efekty- dlonie sa ladnie nawilzone a skorki zadbane- na tym mi zalezalo najbardziej zeby moje suche skorki byly jakies lepsze- teraz sa miekkie i zadbane, uwielbiam malowac pazurki ale resztki koloru trzeba zmywac, uzywam zmywacza z acetonem i ktoregos dnia natchnelo mnie ze sa takie rekawiczki i ze teraz zadbm o skorki
mozna wcierac zwykly krem poprostu ale nie lubie tlustych dloni (a tluste kremy najlepiej nawilzaja IMO)

2. olejek do paznokci i skorek
olejek ma 3,5 ml, wazny 18 m-cy od otwarcia, kosztowal 8,99 zl ma forme malego blyszczyka- ma taki gabeczkowy aplikator jak wiekszosc blyszczykow. pachnie ladnie, nie drazniaco jakby kwiatowo + mango;]
jest tlusty strasznie. mysle ze najlepiej stosowac go z tymi rekawiczkami- wszystko sie wchlonie przez noc a na dzien nie wyobrazam go stosowac tak o- wszystko bedzie mialo takie tluste plamki.
fajnie nawilza i dba o skorki


3. podklad w musie
mam kolor 04 matt ivory, 16 g produktu, wazny 24 m-ce od otwarcia, raczej bez zapachu.

lubie podkaldy w sloiczku- to co zostaje na brzegach mozna latwo wyciagnac palcem lub pedzlem. takie podklady sa mile dla mnie- sama moge dozowac ile produktu naloze.
konsystencja jest super- strasznie milutka pianka :D
podklad daje naturalny i matowy efekt (fajnie matowi sam- ja nie uzywam pudru), srednio sie trzyma na twarzy;/ szkoda, moglby trzymac sie jakos 2 godz dluzej niz sam sie utrzymuje. bardzo fajnie kryje- praktycznie nie trzeba korektora, nie zostawia efektu maski, niestety podkresla suche skorki (niestety lub stety musimy dobrze dbac i nawilzac nasza cere) moj kolor jest bezowy bez rozu/zolci.nie ciemneje na twarzy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz